'The Rice Programme' από την COMPO EXPERT Hellas - 'Eτος 2017

Για το έτος 2017 η συνεργασία για την υλοποίηση του "The Rice Programme" γίνεται με την εταιρεία “Ορυζόμυλοι Αναγέννησης Α.Ε.” που παράγει τα προϊόντα “AGROTOPOS» στις Σέρρες μέσω Συμβολαιακής Γεωργίας.


Ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Βασίλης Καλαϊτζίδης Basilis Kalaitzidis μιλάει για την συνεργασία αυτή, στην Compo TV
…….Η Compo είναι μία εταιρεία που δεν θέλει απλά να πουλάει λιπάσματα είναι μία εταιρία που την ενδιαφέρει να μείνουν ικανοποιημένοι και οι παραγωγοί όσον αφορά τις αποδόσεις αλλά να υπάρχει και το αντίστοιχο αποτέλεσμα στο ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.Αυτό ενδιαφέρει και εμάς, άρα οι φιλοσοφίες μας ταυτίζονται......


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

Βασίλης Καλαϊτζίδης: Βρισκόμαστε στην Αναγέννηση Σερρών, ένα όμορφο χωριό των Σερρών, όπου έχει έδρα η εταιρεία μας “Ορυζόμυλοι Αναγέννησης Α.Ε.” που παράγει τα προϊόντα “Αγρότοπος”. Πρόκειται για ρύζια και όσπρια από την ευρύτερη περιοχή των Σερρών αλλά και της Μακεδονίας. Είμαι ο Καλαϊτζίδης ο Βασίλης, είμαι πρόεδρος και μέτοχος της εταιρίας, η οποία ιδρύθηκε το 1990. Αποτελούμε τη δεύτερη γενιά, αλλά αναφέρω συχνά ότι εγώ και ο συνέταιρός μου Αλέξανδρος Απιδόπουλος είμαστε αυτοί οι οποίοι είμαστε περισσότερα χρόνια από την πρώτη γενιά, ξεκινήσαμε την προσπάθειά μας, όσον αφορά το ιστορικό της εταιρείας, κάναμε ένα πλάνο δεκαετίας αρχικά θέλοντας να βελτιώσουμε τις υποδομές, για να μπορούμε αντίστοιχα να βγάζουμε προϊόντα ποιοτικά και ανταγωνιστικά, αυτός ήταν ο στόχος.Θεωρώ ότι το καταφέραμε, εδώ και λίγα χρόνια καταφέραμε να δημιουργήσουμε ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΟΛΟΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, με τοπικούς παραγωγούς των Σερρών όσον αφορά το ρύζι αρχικά. Συσκευάσαμε το προϊόν και κάνουμε προσπάθειες να γίνουμε γνωστοί εντός αλλά και εκτός Ελλάδας.

CompoTV: Τι σας ώθησε να πάτε σε μία σειρά συσκευασμένων προϊόντων, σε μία σειρά branded προϊόντων;



Βασίλης Καλαϊτζίδης: Αρχικά θέλαμε να αναδείξουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που τα οποία παράγει η περιοχή αλλά και η επιχείρησή μας, τα οποία έπρεπε να έχουν βέβαια και την αντίστοιχη τιμή στο ράφι, συνήθως πουλούσαμε τα προϊόντα μας σε μεγάλους σάκους με αποτέλεσμα να μην εισπράττουμε την προστιθέμενη αξία, αρχικά εμείς και κατ επέκταση ο παραγωγός. Είναι πραγματικά μία πολύ δύσκολη προσπάθεια, η οποία έχει και κόστος, αλλά θέλει και υπομονή. Βρισκόμαστε σε μια χώρα που εδώ και πολλά χρόνια η οικονομία της είναι σε ύφεση, υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος ανταγωνισμός και εντός αλλά και εκτός της χώρας μας, παρ’ όλα αυτά, αυτό που μας κάνει να μη φοβόμαστε, είναι ότι πιστεύουμε στο προϊόν μας και το ότι αγαπάμε τη δουλειά μας.

CompoTV: Τι ρόλο παίζει η ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ για τους “Ορυζόμυλους Αναγέννηση”;

Βασίλης Καλαϊτζίδης: Η συμβολαιακή γεωργία είναι ένα εργαλείο που ασχολείται αρχικά με το χρηματοοικονομικό και στη συνέχεια βοηθάει και τους παραγωγούς αλλά και την επιχείρηση να αποκτήσουν μία σχέση, αμφίδρομη θα τη χαρακτήριζα. Ευτυχώς, μάλλον τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί ο αριθμός των ανθρώπων που καλλιεργούν τη γη, δυστυχώς στην περιοχή μας δεν έχει γίνει αναδασμός, υπάρχει κατακερματισμός του κλήρου, η νέα γενιά των παραγωγών των αγροτών δείχνει να είναι περισσότερο συνεννοήσιμη και εμείς προσπαθούμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους.
Τους θεωρούμε συνεργάτες, θέλουμε να δημιουργήσουμε μία αμφίδρομη σχέση με αυτούς και να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, κάτι που θα είναι καλό και για μας και για τους ίδιους πιστεύω, αλλά και γενικότερα ακόμα, για την οικονομία της περιοχής μας.

CompoTV: Τι σηματοδοτεί η σχέση συνεργασίας με την Compo σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ που έχουν σχέση με το τελικό προϊόν;

Βασίλης Καλαϊτζίδης: Τη χρονιά που ξεκινήσαμε τη Συμβολαιακή γεωργία και τις ομάδες παραγωγών θέλαμε να παρακολουθούμε και την παραγωγή, ενώ παλαιότερα αγοράζουμε τα προϊόντα από τους παραγωγούς.
Από τη στιγμή που ήμασταν οι δέκτες θέλαμε να έχουμε εικόνα και να παρεμβαίνουμε και στο κομμάτι της καλλιέργειας και της παραγωγής.
Μπήκαμε και στο κομμάτι της ΛΙΠΑΝΣΗΣ και των αγροτικών εφοδίων με ένα μόνιμο γεωπόνο, αλλά και επιπλέον εξαιρετικό συνεργάτη, για αυτό και δημιουργήσαμε τις ομάδες.Η Compo είναι μία εταιρεία που δεν θέλει απλά να πουλάει λιπάσματα είναι μία εταιρία που την ενδιαφέρει να μείνουν ικανοποιημένοι και οι παραγωγοί όσον αφορά τις αποδόσεις αλλά να έχουμε και το αντίστοιχο αποτέλεσμα στο τελικό προϊόν.
Αυτό ενδιαφέρει και εμάς, άρα οι φιλοσοφίες μας ταυτίζονται.
Έτσι λοιπόν θέλω να είμαστε μαζί και με την Compo, γιατί θεωρώ ότι και σήμερα ακόμη, στην Ελλάδα της κρίσης, είναι πολύ δύσκολο αλλά και πολύ σημαντικό να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες με τους οποίους να υπάρχει η ίδια νοοτροπία, η ίδια φιλοσοφία και γιατί όχι, κοινός στόχος.
Άρα η επιτυχία η δικιά μας, της περιοχής θα είναι και επιτυχία της Compo. Το motto μας είναι η καλλιέργεια από το χωράφι μέχρι και το ράφι, κάτι που μας κάνει να είμαστε και σίγουροι για το προϊόν μας.